Μαζί σας από το 1950

Το να αυξήσετε τις πωλήσεις στην επιχείρησή σας σίγουρα δεν είναι εύκολη διαδικασία, ενώ αντιθέτως προϋποθέτει μεγάλη προσπάθεια, σωστή μελέτη της αγοράς και των καταναλωτικών συνηθειών αλλά και έξυπνες και ρηξικέλευθες αποφάσεις.

Μια σωστή ετικέτα, με επαγγελματικό σχεδιασμό, κατάλληλα χρώματα και ποιότητα, εντυπωσιάζει και οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων

Το να αυξήσετε τις πωλήσεις στην επιχείρησή σας σίγουρα δεν είναι εύκολη διαδικασία, ενώ αντιθέτως προϋποθέτει μεγάλη προσπάθεια, σωστή μελέτη της αγοράς και των καταναλωτικών συνηθειών αλλά και έξυπνες και ρηξικέλευθες αποφάσεις. Οι καταναλωτές άλλωστε, αρκετά συχνά, επιλέγουν ένα προϊόν και προχωρούν σε αγορές τελείως βεβιασμένα και κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Υπάρχουν ωστόσο κάποια έξυπνα tricks που μπορείτε να εφαρμόσετε στις ετικέτες των προϊόντων σας, ώστε να τα κάνετε πιο ελκυστικά στους καταναλωτές και φυσικά να αυξήσετε τις πιθανότητες να τα επιλέξουν κατά τις αγορές τους.

 

Επιλέξετε μια εντυπωσιακή ετικέτα

Το πρώτο πράγμα που σίγουρα θα σας βοηθήσει να πετύχετε περισσότερες πωλήσεις είναι μια εντυπωσιακή ετικέτα. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό παράγοντα καθώς αρκετοί καταναλωτές, όπως έχει παρατηρηθεί σε σχετικές έρευνες, επιλέγουν ένα προϊόν με βάση το εάν τους τραβά την προσοχή και το ενδιαφέρον οπτικά. Εάν τα προϊόντα σας διαθέτουν μια άχρωμη, απρόσωπη και καθόλου εντυπωσιακή ετικέτα τότε είναι καταδικασμένα να χαθούν από τον ανταγωνισμό και φυσικά να μην τα επιλέξουν οι καταναλωτές και να παραμείνουν αδιάθετα. Στον αντίποδα ωστόσο, μια ετικέτα που τραβάει την προσοχή και τα βλέμματα των καταναλωτών, μπορεί σίγουρα να σας οδηγήσει στις επιθυμητές πωλήσεις.

 

Επαγγελματική σχεδίαση και ποιότητα

Η ποιότητα της ετικέτας σας μπορεί σίγουρα να επηρεάσει σημαντικά και τη συνολική εικόνα των προϊόντων σας. Επιλέγοντας μια επαγγελματική σχεδίαση αλλά και μια ετικέτα που χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά και εν γένει κατασκευή, το προϊόν σας αυτόματα αποκτά νέα προστιθέμενη αξία, που το κάνει να διαφέρει και να ξεχωρίζει στα μάτια των καταναλωτών, οι οποίοι είναι πιο πιθανόν να το επιλέξουν. Αρκεί να αναλογιστείτε πως και εσείς θα επιλέγατε με μεγαλύτερη άνεση ένα προϊόν η ετικέτα του οποίου παρουσιάζεται πιο επαγγελματική συγκριτικά με ένα προϊόν που χαρακτηρίζεται από “ερασιτεχνική” ετικέτα. Άλλωστε στην πρώτη περίπτωση αυτομάτως το προϊόν αποκτά και μεγαλύτερη αξιοπιστία συγκριτικά με τη δεύτερη.

 

Ετικέτες σε σωστό μέγεθος

Ένας ακόμη έξυπνος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας είναι το να επενδύσετε στο κατάλληλο μέγεθος μιας ετικέτας. Πολλές φορές αρκεί απλά ένα διαφορετικό σχήμα – από τα συνηθισμένα – στην ετικέτα ενός προϊόντος για να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή και φυσικά να τον πείσει να προβεί σε αγορά. Ταυτόχρονα, μια ετικέτα σε σωστό μέγεθος που δεν πνίγει τη συσκευασία ενώ παράλληλα επιτρέπει την σωστή προβολή της εταιρικής ταυτότητας αλλά και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, επίσης μπορεί να αποβεί σωτήρια για τις πωλήσεις μιας επιχείρησης. Σκεφτείτε, ότι εάν έχετε να επιλέξετε ανάμεσα σε ένα προϊόν με ελλιπή στοιχεία και σε ένα με ετικέτες γεμάτες με χρήσιμες πληροφορίες για τα υλικά και τη χρήση του προϊόντος, τότε σίγουρα θα επιλέξετε το δεύτερο χωρίς μεγάλη σκέψη.

 

Διαλέξτε χρώματα που τραβούν το μάτι

Η ψυχολογία των χρωμάτων, το πως δηλαδή επιδρούν τα χρώματα στην ανθρώπινη συμπεριφορά, τη διάθεση και τα συναισθήματα, χρησιμοποιείται συνήθως από τους σχεδιαστές ετικετών και τις επιχειρήσεις για να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Μια ετικέτα με τα κατάλληλα χρώματα, που θα τραβήξει τα βλέμματα των καταναλωτών, αποτελεί το πρώτο μεγάλο βήμα για μια αγορά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι αρκετοί καταναλωτές επηρεάζονται – ακόμη και χωρίς να το αντιληφθούν – από ένα χρώμα ή μια παλέτα χρωματικών αποχρώσεων για να επιλέξουν ένα προϊόν. Αυτό και μόνο αρκεί για να επενδύσετε σε μια ετικέτα με σωστούς χρωματισμούς, που θα προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και φυσικά θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.