Μαζί σας από το 1950

  Ένα προϊόν χωρίς σωστή ετικέτα είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Πρακτικές συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα

 Ένα προϊόν χωρίς σωστή ετικέτα είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Πρακτικές συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα


Ακόμη και το πιο χρήσιμο για τους καταναλωτές προϊόν είναι καταδικασμένο να αποτύχει εάν δεν συνοδεύεται από μια σωστή και εξίσου πετυχημένη ετικέτα. Η σχεδίαση και η εφαρμογή μιας ετικέτας που θα κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει μέσα στον υψηλό και έντονο ανταγωνισμό αποτελεί προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση που θέλει να χτίσει ένα ισχυρό brand ή που θα διαθέτει μια μεγάλη τεχνογνωσία και παρουσία μέσα στην αγορά. Μια ολοκληρωμένη marketing στρατηγική δίνει βάση στον σχεδιασμό της ετικέτας από επαγγελματίες γραφίστες και ειδικούς που είναι σε θέση να προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις και ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Η ετικέτα που ξεχωρίζει βοηθά ουσιαστικά στην μακροζωία μιας επιχείρησης. Οι καταναλωτές διακρίνουν τα προϊόντα με τη συγκεκριμένη ετικέτα έναντι των ανταγωνιστικών προϊόντων και η επιχείρηση χτίζει έτσι ένα ισχυρό brand. Την ίδια στιγμή, η ετικέτα σε πολλές των περιπτώσεων είναι αυτή που διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στο εάν ο καταναλωτής θα αγοράσει ή όχι ένα προϊόν. Μια ετικέτα που θα τραβήξει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και παράλληλα θα ενημερώνει ουσιαστικά με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται κάποιος για το προϊόν, μπορεί σίγουρα να οδηγήσει σε πωλήσεις. Πώς μπορεί όμως μια ετικέτα να γίνει πετυχημένη και ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θα την κάνουν να ξεχωρίσει;

Ευανάγνωστη

Μια ετικέτα πρέπει πρώτα απ’ όλα να είναι ευανάγνωστη. Για να το πετύχουν αυτό οι σχεδιαστές παρουσιάζουν τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία στην μπροστινή πλευρά της ετικέτας (το λογότυπο της εταιρίας, το όνομα του προϊόντος, κάποιο σλόγκαν) και όλες τις χρήσιμες πληροφορίες και λεπτομέρειες στο πίσω μέρος αυτής. Οι καταναλωτές πρέπει να είναι σε θέση να διαβάσουν την ετικέτα από μια λογική απόσταση και να ξεχωρίσουν το προϊόν. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι εξίσου το να μην υπάρχουν ορθογραφικά λάθη σε αυτή καθώς και να υπάρχει ομοιομορφία στις γραμματοσειρές που έχουν επιλεχθεί ώστε να μην χτυπάνε άσχημα στο μάτι. Η σωστή επιλογή των χρωμάτων και ο κατάλληλος συνδυασμός αυτών βοηθούν επίσης στη δημιουργία μιας ευανάγνωστης ετικέτας.

Πρωτότυπη

Εάν η ετικέτα ενός προϊόντος θυμίζει κάποιο άλλο προϊόν τότε σίγουρα δεν είναι πετυχημένη. Η ετικέτα πρέπει να είναι μοναδική και πρωτότυπη. Για τον λόγο αυτόν άλλωστε τα μεγάλα brands επενδύουν εκατομμύρια στον σχεδιασμό της ετικέτας των προϊόντων τους ώστε να πετύχουν πρωτότυπες ετικέτες που θα τα κάνουν να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.

Ποιοτική

Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο παίζει και η ποιότητα της εκτύπωσης. Μια ετικέτα όσο καλά σχεδιασμένη και προσεγμένη και εάν είναι, δεν θα πετύχει ποτέ εάν δεν συνοδεύεται από μια ποιοτική εκτύπωση. Η έμφαση στη λεπτομέρεια και στην απόδοση της ετικέτας σε υψηλής ευκρίνειας εκτύπωση μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά ένα προϊόν να ξεχωρίσει μέσα από τον ανταγωνισμό.

Ευφάνταστη


Το έξυπνο σλόγκαν, τα ωραία γραφικά, η αρμονική σύνθεση χρωμάτων και η σωστή χρήση των γραμματοσειρών καθιστούν μια ετικέτα επαγγελματική και την κάνουν να διαφέρει από τις υπόλοιπες. Όσο πιο ευφάνταστη είναι η σχεδίαση της ετικέτας τόσο πιο εύκολο είναι για τους καταναλωτές να την συνδέσουν με ένα συγκεκριμένο brand και να την αποτυπώσουν στο μυαλό τους. Το διαφορετικό, το έξυπνο, το πρωτότυπο είναι αυτά που πάντα τραβούν την προσοχή και κάνουν μια ετικέτα πετυχημένη.